Kouluun meno meinasi tössätä jo postilaatikolle :-) Olin saanut paketin, joka piti tottakai repiä auki heti autossa. Melkein teki mieli palata kotiin askartelemaan... Salaisen askarteluystävän viimeiset päivät on käsillä ja minä sain tänään viimeisen pakettin.

477516.jpg

Paketissa oli erilaisia tarroja, ihania seepra-haaraniittejä, sydänleikkuri ja pahvinen juttu. Se pahvinen juttu aiheutti hieman pään vaivaa. Pyörittelin ja pyörittelin. Villi veikkaukseni on, että siitä saisi koristelemalla esim. synttärisankarille kivan kansion. Ehkäpä Liiolii voisi hieman valaista minua :-) Hän on ollut se ihana ihminen, joka on muistanut minua alkuvuoden ajan aivan ihanilla paketeilla.

Sain minä tänään muutakin kivaa... Mies yllätti töiden jälkeen lankakaupan lahjakortilla ja appivanhemmatkin toivat hieman maksuvälineitä, joilla saan hankkia jotain kivaa itselleni. Mihinköhän sitä huomenna suuntaisi? Ei ainakaan lankakauppaan ;-)