Järjestellessäni tavaroita paikoilleen, tuli vastaan kasa villasukkia. Koriin niitä tunkiessani alkoi päässäni rullata ajatuksia. Mihin minä tarvitsen näin paljon villasukkia? Okei. Joka päivä jossain vaiheessa jalassani on villasukat, mutta silti... Tässä sukat levitettynä. Joukosta puuttuu kahdet sukat, toiset jalassa ja toiset löytyi vaatehuoneen hyllyltä kuvan oton jälkeen.

863158.jpg

Kokonaissumma on 15 paria sukkia ja yhdet tossut. Viimeisen vuoden aikana olen itselleni neulonut viisi paria sukkia ja nytkin on puikoilla yhdet. Tätä menoa minulla on viiden vuoden kuluttua 40 paria villasukkia. Lisäksi on aina mahdollisuus, että saan lahjaksi sukkia... Eikä asiaa helpota se tosiasia, että olen kuolannut viime aikoina sukkalankoja mm. Rellanalta ja Ketunpää-Tuotteelta. Olenko ainut laatuani?

Kuvassa olevat ruskeat kirjoneulesukat olen tehnyt yläasteella ja ovat ainoa säilössä oleva koulussa tehty neuletyö.